Featured Post

Pengambilan calon kakitangan KWSP

Kekosongan terbuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat untuk menjawat jawatan seperti yang telah dinyatakan di bawah ini. -Pen...

JAWATAN KOSONG ECRL

PROJECT Gambang & Chenor ( concrete batching plant ).

1.Plant supervisor = 4 orang
2.Lab supervisor = 4 orang
3.Cordinator order = 4 orang
4.Batcher = 8 orang
5.General worker = 20 orang
6.Lab tech = 32 orang
7.W/bridge clerk = 4 orang
8.Shovel operator = 4 orang
9. Plant tech = 8 orang
10.Electrical tech = 2 orang
11.Driver lorry lab = 4 orang
12.T/mixer driver = 40 orang

Akan bekerja di bawah anak syarikat Gamuda Berhad.

Projek akan mula awal tahun 2018.
Hanya yang layak dan terpilih akan dipanggil untuk ditemuduga, calon yang berjaya akan diberi latihan terlebih dulu di Maluri plant, Cheras, KL. Dan seterusnya akan dihantar ke projek ECRL.

Nota :
Keutamaan kepada warga pantai timur.
Memiliki kad hijau cidb yang sah.
Pengalaman bidang berkaitan satu kelebihan.
Mempunyai lesen memandu yang sah untuk jawatan operator dan pemandu lori.
Terbuka kepada lelaki dan perempuan.
Calon perempuan keutamaan berstatus bujang.

Cara Mohon
Sekiranya berminat sila emailkan kepada kami butiran lengkap diri anda kepada :
c3s.ishakkarim@gmail.com

5 comments:

  1. keutamaan pada warga pantai timur jer...pergh..aku ingt cina Malaysia jer camtu? donia2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy berminat tuk jawatan operator shovel lesen cidb sume sy ada..ni no sy 0128139814

      Delete
  2. Sy ingin mohon jawatan operator shovel..ni no fon sy 0128139814 lesen cidb sume ade..bila bila masa saja boleh pergi interview..tak kira dimana sahaja tempat saya kena bekerja saya akan terima..saya mohon pihak tuan mempertimbangkan pemohonan saya kerana saya byk tanggungan saya prrlukan pekerjaan untul truskan kehidupan saya dan family

    ReplyDelete
  3. Bos job GENERAL WORKER ada kosong lg tak kat ECRL JERUS

    ReplyDelete

any question,comment or suggestion is welcome.