Featured Post

Pengambilan calon kakitangan KWSP

Kekosongan terbuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat untuk menjawat jawatan seperti yang telah dinyatakan di bawah ini. -Pen...

JAWATAN KOSONG WELDER 3G 4G KAPAL

Project Kapal Tentera (TLDM) di lumut.
Tempoh kerja dalam masa 7 ke 10 hari lagi
Anggaran Project jangka masa 4 tahun.

Pengambilan untuk Welder 3G/4G FCAW/SMAW.

Terdapat 15 kekosongan untuk kerja dalam projek berkaitan.

Prasyarat
- Keutamaan kepada warga tempatan semenanjung Malaysia.
- Berpengalaman dalam kerja fabrication kapal.
- Berdisplin
- Tempat tinggal disediakan

Bayaran
Rm15 sejam

Kelayakan
Hantarkan certificate 3G/4G FCAW/SMAW
Gambar IC depan belakang
Gambar Ukuran Pasport

Whatsapp maklumat lanjut Disini

18 comments:

  1. Nama saya wan so saya ada sijil kimpalan welder dari sekolah menengah teknik dan ada pengalaman 5 tahun dalam bidang kimpalan ini so saya ingin meminta jawatan pekerjaan dalam bidang ini..tq

    ReplyDelete
  2. Nama saya Mohammad Nur Aminuddin Bin Kamarudin, saya ada sijil welder 6G SMAW,saya berlajar di kismec, saya ingin meminta jawatan pekerjaan dalam bidang welder 3G kalau masih ada kekosongan..... thankyou

    ReplyDelete
  3. Saya Muhammad Hanafi saya tak ada pengalaman welder ini tetapi saya berminat dari dulu bekerja atas kapal,boleh bagi peluang kerja kepada saya untuk mencuba pengalaman bekerja di atas kapal?sebab saya sekarang tiada pekerjaan sekarang dah hampir 1 tahun menganggur duduk rumah tak dapat mana mana peluang kerja lagi ini.

    ReplyDelete
  4. Sy mohd zaharen bin tauhiren sy ade 3G smaw&fcaw.dah 9 thn dlm bidang kimpalan in.kalau ade bagi tahu cepat.tq.

    ReplyDelete
  5. Sy mohd zaharen bin tauhiren sy ade 3G smaw/fcaw dah 9tahun dlm bidang kimpalan.klu ade bg tahu ye.tq.

    ReplyDelete
  6. Nma sy benson.. Sy ada sijil 3g 6g smaw.fcaw. Kje weldar.. Bidang kimpalan ada 10 tahun. ... Klu ada kosong lg weldar kol no sy 0177391815.

    ReplyDelete
  7. saya muhammad ikram bin jasmi,saya ade 3G dah 2 tahun dlm bidang kmpal,kalau ada job bgithu sikit boss

    ReplyDelete
  8. Sy muhd zulkarnain bin mukhtar,sy ad sijil skm tahap 3,sy belajar di institut kemahiran mara,sy ad sijil 6G smaw,sekiranya ada kekosongan lagi sy harap pihak encik bagi tahu sy..terima kasih

    ReplyDelete
  9. Saya modh shah harizman.. Fitter ada kosong ke.. Kebolehan baca drawing.. Pengalaman 12thun dlm bidang fitter

    ReplyDelete
  10. Saya masroney ada pengalaman welding 5 tahun dlm proses smaw

    ReplyDelete
  11. Saya Mior Muhammad amir bin Mohd noorani,sya pernah berkerja di boustard lumut,bahagian helper Dan mempunyi sijil skm welding 6G smaw,aws,baru diberhentikan oleh pihak boustard atas sebab tiada kerja buat Masa kini,Saya mmg memerlukan kerja kerana ingin melunaskan bayaran kendraan yg sya miliki,

    ReplyDelete
  12. Saya jasmi bin mohd razali ,saya pernah kje di sapura .bahagian welder tig,smaw,mig.saya amat perlukan kje ini utk terus kehidupan diperak ni....

    ReplyDelete
  13. Sya baru hbis skm boleh sya mintak ?

    ReplyDelete
  14. Saya miswardi bin misnan mempunyai sijil skm tahap3 pengalaman setahun lebih dalam kimpalan ingin meminta jawatan kimpalan

    ReplyDelete
  15. I m a welder 6g
    0166773871 whatsapp

    ReplyDelete
  16. Saya Muhammad Arif Bin Ahshari, saya ada skm 3, dah 2 tahun dalam bidang kimpalan,,klau ade kekosongan bgitau yea

    ReplyDelete

any question,comment or suggestion is welcome.