Featured Post

Pengambilan calon kakitangan KWSP

Kekosongan terbuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat untuk menjawat jawatan seperti yang telah dinyatakan di bawah ini. -Pen...

Jawatan Kosong Kerajaan Negeri

Jawatan Kosong Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA). Warganegara Malaysia yang berkelayakan dipelawa memohon jawatan kosong seperti berikut.

JAWATAN :
1. Jurutera Gred J41

Borang permohonan yang telah siap diisi hendaklah disertakan dengan salinan sijil-sijil atau salinan keputusan peperiksaan akhir bagi kelayakan yang disyaratkan dan sekeping gambar terbaru berukuran passport, sijil kelahiran, surat berhenti sekolah dan lain-lain dokumen yang berkaitan.

Setiap permohonan mestilah ditulis (NAMA JAWATAN YANG DIPOHON) di bahagian atas sebelah kiri sampul. Permohonan yang telah lengkap diisi dan ditandatangani hendaklah dikemukakan ke alamat seperti di bawah:-

Ketua Pegawai Eksekutif
Lembaga Pembangunan Langkawi
Tingkat 3, Kompleks LADA
Jalan Persiaran Putra
07000 Kuah, Langkawi
KEDAH DARUL AMAN

(u.p. Bahagian Sumber Manusia dan Khidmat Pengurusan)

Hanya calon-calon yang layak selepas tapisan sahaja akan dipanggil temuduga.Pemohon yang tidak menerima jawapan selepas 2 minggu dari tarikh temuduga dianggap tidak berjaya.

Tarikh Tutup : 17 November 2018

Download
1.Borang Permohonan
2.Iklan Kekosongan

Ikuti Lebih banyak Jawatan di FB: jobkinimelaya

Nota am
Permohonan boleh dibuat melalui borang online atau lawati portal rasmi syarikat,jabatan dan agensi berkenaan.

Nota 2
Laman ini hanya menyiarkan info, sebarang pertanyaan, pendaftaran perlu berhubung sendiri dgn agensi atau jabatan berkaitan bagi mendapatkan maklumat penuh jawatan berkenaan.
(Tertakluk Pada Kekosongan Sedia Ada).

No comments:

Post a Comment

any question,comment or suggestion is welcome.